عایق نانو جایگزین ایزوگام چیست
نوشته شده توسط : b.gholami

عایق نانو جایگزینی برای ایزولاستیک، محصولی مدرن در جهت سازه های آب بندی و جایگزین بسیار مناسبی برای محصولات سنتی مانند قیر و ایزولاستیک می باشد. برای عایق کاری قسمت های مختلف سازه موضوع بسیار مهمی که باید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد میزان بارهای زنده وارد شده به ساختمان است.

نیروها و فشارهای ناشی از این بارها باعث پدیدار شدن ارتعاشاتی در سازه می شود که دائماً باعث ایجاد تکانه و لرزش در ساختمان ها می شود و در نتیجه این تکان ها به مرور زمان در قسمت هایی از سازه که از مصالح استفاده می شود، دارای ضریب کشش بوده و دارای خاصیت ارتجاعی کمی هستند، دچار ترک‌ها و درزهای بسیار ریز می‌شوند که در جهت فشار وارده ظاهر می‌شوند.قیمت عایق جایگزین ایزوگام کلیک کنید.

ما در این قسمت به این مطلب اشاره می کنیم که به مرور زمان آب و رطوبت به این درزها نفوذ می کند و در دوره های سرد می شکافد و یخ می زند و آسیب بیشتری به سازه وارد می کند در اینجا به اهمیت استفاده از محصولات آب بندی مرغوب در سازه ها پی می بریم.

عایق نانو جایگزین ایزوگام است

استفاده از عایق هایی که امروزه به جای ایزوگام و قیر استفاده می شود به عایق رطوبتی نانو معروف است که با استفاده از مزیت های دانش روز در مدت زمان بسیار کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما با توجه به حضور بسیار سریع این محصول در بازار عایق ها و نبود اطلاعات کامل در مورد آن، نیاز به مواد خبره احساس می شود تا استفاده کنندگان از عایق های نانو به جای ایزوگام بیشتر با عناصر و عناصر عایق آشنا شوند. مواد در ساختار خود دارد و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از آن و اصول مربوط به آن دارد.پارسیکو

برای استفاده از مواد نانو، آنها را با محلول های سیمان و بتن مخلوط می کنند و از محصول به دست آمده برای آب بندی مکان هایی مانند پشت بام و توالت استفاده می شود. استفاده از این محصول به این صورت سود بسیار خوبی در افزایش سرعت اجرای پروژه و ظهور روش های مطمئن و مدرن در رابطه با موضوع آب بندی دارد. ساختار این محصولات از عناصر نانو و چسب های مختلف ساخته شده است که دوام و استحکام اتصال بسیار بالایی دارند سیوان لند 

که امکان نفوذ آب به ملات ها و سیمان های مورد استفاده در سطوح را به صفر می رساند. علاوه بر استفاده از نانو عایق به جای ایزوگاما در محلول های سیمانی و افزایش بالقوه قابلیت آب بندی آنها، می توان از محصولاتی مانند سنگ، سرامیک و کاشی به عنوان مکمل در اجرای عملیات عایق رطوبتی سازه ها به منظور افزایش استفاده کرد. راندمان و قابلیت اطمینان محصولات با ملات های نانو سیمان استفاده شده و دوام و طول عمر آنها به معادل سیمان افزایش یافته است.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: